Visuaalinen markkinointi
- Näyteikkunat
Selkeys: ajankohtainen, siisteys, tilankäyttö, kohderyhmä ja kultainenleikkaus
Ensivaikutelma: AIDA -malli - Valot: luonnonvalo vai loisteputki? Työskentelyvalo, kohdevalo, takavalo, sivuvalo
- Värit
Kylmät värit: sininen, purppura, sinivihreä ja vihreä. Luovat syvyyttä ikkunaan.
Kuuma värit: kirkas vihreä, keltainen, punainen, oranssi. Näyttävät tuovan pinnan lähemmäksi. - Esillepano
Kulkureitit: etutila, keskitila, seinustat, rekkien väliin tilaa, helppo kulkureitti kaikille.
Ykköspöytä: vaihtele usein, näkyvin - Sisäänkäynti: asiakkaat houkutellaan valoisuudella ja siisteydellä myymälään. Kun ovi on auki, on helppo astua sisään. Esteetön sisääntulo.
- Hintaviestintä: hinnat näkyville. Hinnat mallinuken viereen ylhäältä alaspäin.
- Yleismukavuus: tilan äänet, hajut, lämpötila ja musiikki.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Voit myös laittaa viestiä sähköpostiini, marialiciousblog@gmail.com xoxo M